13/2

Idag har jag absolut ingenting vettigt att skriva eller berätta. Jag har nästan ingenting och gnälla över heller. Vad tråkigt det kändes...

Igår hade jag och Emil en myskväll. Emil övertalade mig att se på Sagan om ringen eftersom han har köpt alla filmerna.... Vi somnade jätte tidigt och det resulterade i en pigg Anna imorse.

Jag och Mallan drog på Birsta för att inhandla allahjärtansdagpresenter till alla våra hjärtan (där var jag fyndig va?). Jag har varit så jävla, jävla, jävla kreativ med utsmyckningen av Empes present så jag hoppas att han blir riktigt tårögd när han ser den. Jag har, på fullaste allvar, överträffat mig själv! Bilder utlovas imorgon.

Nu inväntar jag herr Nordell som ska plocka upp mig efter sin träning. Jag ska nämligen låna Ferrarin imorgon till jobbet, sicken tur man har va?

Jag vill bara påpeka att imorgon är det en vecka till Band of Horses och sen väntar en efterlängtad semester. FAN VAD SKÖÖÖÖNT!!!!!!!


Ungefär så här bra ska vi ha det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0