6/12

Imorse vaknade jag klockan 6 av en Misse som inte ville att jag skulle sova längre. Jag skjutsade mamma till jobbet vid 9 sedan åkte jag och tränade. Jag hade tandläkartid i matfors klockan halv 1 som jag ringde och avbokade då jag och min tandläkarskräck inte var redo... Istället hjälpte jag mamma med lite städning sedan la jag mig i badet med en bok.

Lillan är så jävla söt! Hon följer efter Oggy(mamma och pappas katt) vart han än går och ska jaga honom, hon är helt fascinerad över honom. Han är rädd för henne och fräser så fort hon kommer nära men det hindrar inte henne från att fortsätta smyga på honom. Det är så gulligt att se! Snart ger nog Oggy med sig och dom blir vänner.;-)
För övrigt så går det bra att ha min lilla bäbis här. Hon är mycket mer väluppfostrad här än vad hon är hemma. Hon är verkligen min bäbis, hon är så van vid mig så fort jag gör någonting ska hon vara med. Ni förstår kanske vad jag menar om ni kollar på bilden här nedanför?

Nu ska jag ta igen några serier som jag har missat sedan invänta finalen av "Värsta pojkvänsakademin".

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0