5/12

Idag var jag en snäll dotter och klev upp tidigare än vad det behövdes för att skjutsa Affe till skolan. Sedan uträttade jag några ärenden innan jag och Agnes Åkte och tränade. Jag har äntligen fått fingrarna ur och skaffat mig ett gymkort!

Mitt liv börjar på många plan ordna upp sig och jag gör framsteg varje dag. Sedan jag blev sjuk i somras så har livet varit väldigt upp och ner men nu när jag har börjat tagit tag i problemen så mår jag mycket bättre då jag nu ser framsteg nästan varje dag. Dock är det synd att jag tar ett steg tillbaka på andra plan men så är det ibland, tråkigt nog.

Nu ska vi äta middag innan jag ska skjutsa iväg Affe på träning. Imorgon ska jag skjutsa mamma till jobbet så jag kan ha bilen. Då blir det träning i samma veva och sedan ska jag till tandläkaren...

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0