29/12

Efter en mysig jul och sedan tre dygn strömavbrott så är jag nu tillbaka...

Julen har varit helt fantastisk och natten mot annandagen så kom Dagmar och tog våran ström. Jag och Agnes var även på birsta och jag hittade lite för mycket på mellandagsrean...Vi stod även längst fram och trängdes med tjejer som var en meter lång när Idolerna Amanda och Moa uppträdde på Birre.

Igår var vi på namngivningsfest för finaste Bob. En supermysig kväll med släkten.:-)

Idag var jag på möte på vårdcentralen sedan var tanken att jag skulle möta upp en av mina två norska vänner. Dock fick jag sån jävla migrän så jag fick åka hem och lägga mig några timmar. Jag har sånt jävla oflyt! Mina magkramper håller sig någorlunda lugna med hjälp av medicinen men vid minsta lilla stress eller oro så får jag halsbränna och det bränner i tarmarna vilket resulterar i att jag sover och äter dåligt och får migrän. Jag blir så less att jag aldrig får vara frisk! Sen har vi nageltrång och penicillin på det...

Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och fortsätta berätta att efter alvedon, migräntablettet och 3 timmars sömn så blev jag människa igen så jag har varit på birsta med Emil som hittade jätte fina nyårskläder.:-) sedan var jag hos Malin och planerade nyår med henne, Rebecka och Rasmus.

Tänkte bjuda på lite bilder men blogg.se appen vill inte fungera.:
/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Här på Tunbyn 502 saknar vi vår Anna. När kommer du och hälsar på?

Kramar

2011-12-31 @ 03:51:36
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0