24/12

Eftersom det var längesedan sen sist så kände jag att jag måste överraska och blogga på julafton! Vi har haft en underbar dag hittills och bättre kan det bara bli eftersom klapparna ligger oöppnade under granen.

Jag har tjuvöppnat mina paket från Emil och blev så glad att att jag började gråta. Vi som hade bestämt att vi bara skulle köpa något litet åt varandra men då fick jag ett Thomas Sabo armband med 3 fina berlocker och ett presentkort på en tatuering. Så nu ska jag göra min andra sen blir det nog inga fler.:-) jag som har tjatat sedan jag gjorde min första... Tusen tack fina du<3

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och invänta svaret jag har väntat på ett helt år: om jag har varit snäll i år.

Ha en fin jul allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Som jag har väntat på ett blogginlägg... Plötsligt händer det :).

Vilken fin julklapp du fick av Emil! Han är snäll han. Hoppas att du fick flera bra klappar, vilket jag tror.

Hälsa alla. Vi saknar er. Kramar

2011-12-25 @ 10:39:30
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0