2/12 - Moa Lignell

Jag vill inte prata om det just nu. Idol 2011. Jävla skit.

Men jag kan säga en sak, om Moa ville gifta sig med mig då skulle jag överväga mitt val av Emil.
Tänk er själva att ha en Moa hemma hela dagarna, sittandes med en gitarr och sjunger för mig, hur underbart vore inte det?

Nästa vecka i Globen ska jag stanna kvar efter programmet som alla småtjejer gör och då ska jag fråga moa om hon vill bli min... Och om hon inte vill det då ska jag fråga om hon vill bli min bästis. Duger inte det så får jag erbjuda henne en plats som en vanlig kompis. Annars kanske hon vill vara en bekant? Eller så är jag och förblir ett stort jävla fan av världens bästa Moa Lignell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0