2/11 - Idolsemifinal

Ikväll är det näst sista programmet och om exakt en vecka är jag och Agnes på plats i globen för att få avnjuta en spännande final, förhoppningsvis mellan Amanda och Moa. Tyvärr så har jag på känn att det inte kommer att bli så. Robin ska tydligen köra någon "sexdans" ikväll med 14 dansare(?). Men jag håller tummarna och röstar lite för många gånger så blir det nog bra. Oavsett så får vi ju se alla idoler i alla fall...

Imorse klockan 5 ringde mamma mig och var världens ynkligaste och berättade att hon hade fått magsjuka, stackarn. Jag som hade ont i magen och mådde illa halva gårdagen kännde mig inte alltför kaxig. Hon bad mig i alla fall att skjutsa Affe på skolan så klockan ringde klockan 7 imorse... Efter att jag skjutsat affe så åkte jag upp på VC en timme.

Agnes och jag var även och kollade in det nya tjejgymmet "Ester & co" som har öppnat. Så jäkla fräscha lokaler, bra priser, bra service och bra förmåner. Jag måste bara bestämma vilken typ av kort jag ska ha sen är det bara att köra. =)

Ikväll ligger jag hemma själv och kikar idol. Agnes svek mig(kommer aldrig förlåta henne) och Emil skulle ut. Själv ligger jag här med en riskudde på min dumma mage som bara gör ont.
Nu vet ni hur min kväll ser ut!

Förresten så kanske ni ser att jag har ändrat designen? Dock är det inte klart än men jag orkar fan inge mer.


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0