13/12 - Shopping

Idag steg jag upp jävligt tidigt för att skjutsa Affe till skolan och sedan vidare för att träna. Dock v ar jag jävligt trött så träningen blev väl halvbra. Istället låg jag i massangesängen och tänkte på livet innan jag solade en 20 minutare. När jag kom hem till Tunbyn lagade jag lunch innan jag tvärdäckade i sängen.

Mamma väckte mig och jag gjorde mig klar sedan for vi på Birsta för att leta julklappar. Det var rätt lite folk och vi var så himla duktiga och fick många saker avklarade. =) Även en fika hann vi med.

Nu ska jag slå in presenter och julklappar sedan ska jag lägga mig i ett välförtjänt bad.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag skulle också vilja köpa julklappar. Undra när vi ska göra det? Vi har inte köpt till mamma, pappa och Jonas familj ens och vi ska ha lilla julafton i helgen..ops!

Hoppas att vi hinner träffa er också i helgen. Kramar

2011-12-15 @ 07:12:16
URL: http://hedmelin.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie

Men det är dåligt med uppdateringar tycker jag... Kram

2011-12-23 @ 15:34:14
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0