11/12

Idag har vi, som ni såg i tidigare inlägg, hängt i Nacka Forum. Jag handlade massa julklappar så nu är jag helt plötsligt nästan klar.
Jag hittade även ett par vintriga leggisar, en tröja och en tubtop med spets från New yorker. Eftersom detta inte är någon modeblogg så känner jag inte för att resa mig från sängen enbart för att gå och hämta påsen och knäppa kort på kläderna, ni får tyvärr klara er utan bilder.

Nu på eftermiddagen har vi varit och köpt flyttkartonger åt Agnes och nu håller vi på att packa ihop för fullt. Jag har dock tagit en pause för tillfället och ligger och latar mig i sängen. Men jag har faktiskt hjälpt till massor!

Imorgon åker vi hem till Sundsvall igen. Jag saknar mina nära och kära och min älsklingsmisse som bott i Tunbyn medan jag har varit borta. Så det ska bli skönt att komma hem samtidigt som vi har haft en jätte rolig och bra helg. Hade vi haft pengar kvar hade det kanske blivit shopping hela dagen imorgon också...

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0