11/12

Ni som är vän med mig på Fejjan har ju redan sett vad Agnes och jag var med om igår men jag tänkte faktiskt dra det här med.

Ni som följer min blogg vet vilken sjukdom jag lider av, jag är helt besatt av Idol och missar inte ett avsnitt. Mitt liv kretsar i princip kring Idol och mitt liv tar slut samtidigt som Idol. Agnes är likadan.

Vi var på finalen i fredags och var lyckliga över denna underbara upplevelse samtidigt som vi kände stor sorg över att det är över nu.

Igår skulle vi egentligen ut och äta i stan med Nattis och Petra men vi var så jäkla trötta och min mage var helt trasig. Efter många om och men insåg vi att vi behövde middag så vi tog bilen in till Täby och parkerade på andra sidan än vad man brukar. Vi gick och hämtade maten och sedan tillbaka till bilen. På vägen går vi förbi en restaurang/ krog och jag ser ett stort, svart, krulligt hår och hinner tänka " det ser precis ut som Idol-Olles hår" och flinar för mig själv. Sedan ser jag ansiktet och stannar upp samtidigt som Agnes också stannar, då har hon upptäckt Robin. Vi står och glor som två idioter och helt plötsligt ser vi Moa, Amanda P mfl. Vi säger ingenting, vi rör oss inte, vi står bara och glor.
Jag är så jävla arg på mig själv att jag hade fula mjukiskläder och äckligt hår, annars hade vi ju gått fram!

Men hela grejen är ändå så jävla cool. Vi som inte ens tänkte åka och äta, vi som tänkte parkera på ett annat ställe och då passerar man inte den krogen, vi som väntade 10 minuter innan vi gick tillbaka till bilen för vi var så jävla trött. Jag ser detta som ett tecken. Anna älskar idol och idol älskar Anna.

Jag ber om ursäkt och jag är töntig som blir exalterad över detta men för min och Agnes del är detta sjukt och ett coolt minne för livet!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ni är underbara!! :)

Kan vi ses när vi är kvitt den hör vidriga magsjukan som familjen Hed/Melin dragit på sig? Skitdagisbaciller!

Kramar

2011-12-12 @ 03:32:04
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0