28/8

Denna månad börjar gå mot sitt slut och älskade september väntar. Det här året älskar jag september mer än någonsin av 4 underbara anledningar.
1. Jag och Empe firar två år tillsammans som världens bästa par.
2. Faderjord fyller 50 och det firas med fest.
3. Det bästa datumet på hela året, 29:e september väntar. Då får jag äntligen skriva "20 coola höstar" i mitt cv.
4. Min kompis "Wannabe Norsk" kommer hem till Sundsvall, Sverige, det landet hon egentligen tillhör och det ska bli underbart att få se hennes blonda kalufs och stora bröst igen.

Inte dåliga anledningar va?

Igår blev det mot alla odds party. Vi började förfesten i Petras föräldrars lägenhet som jag förövrigt har planer på att flytta in i. En mycket trevlig förfest med många nya och gamla tjejer. Efter det blev det drinkar på invito innan vi gick vidare mot Jack's Bar innan jag delade en taxi hem till Empe.

Idag har jag varit på Nedansjö IP och kollat på "årets match" som det så fint stod i programbladet. Jag är fortfarande chockad över att det kostade 40 spänn per skalle att gå in på matchen. Det är billigare att gå på Giffarna! Men jag hade det mysigt med pappa och svärisarna och som tur var så bjöd pappa mig på matchen och fika i pausen, tur det annars hade jag ju typ varit pank nu... Nedansjö förlorade mot Stöde men min Emil var bäst ändå.
Efter matchen åkte jag hem med pappa till Tunbyn där jag bevittnade Manchester United spöa arsenal med 8-2. Det var bra för då fick jag en glad pojkvän på köpet. =)
Jag har även hjälpt min kära fader med lite powerpointar och foldrar inför någon mässa. Jag anser att han borde anställa mig som hans assistent, högra hand och alltiallo, jag menar, vad skulle han göra utan mig?

Nu ska jag krypa ner i sängen med Empe, imorgon ska han följa med mig till sjukan för den andra undersökningen. Håll tummarna nu!

/Anna

PS: orkar inte sträcka mig efter iphonsladden så ni får bilder en annan dag istället....


Kommentarer
Postat av: katarina

Men nawwo stumpaaan brööna saknar dig sååå much och jag med!!! Om 4 veckor ses vi igen när du hämtar mig vid the train med kavajen hemma. AWSOOOME <3

2011-08-29 @ 00:18:26
URL: http://katarinanordell.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ni är världens bästa par, du och Emil :)

Pussipussi

2011-08-30 @ 22:08:08
Postat av: Filippa

Ni är världens bästa par, du och Emil. :)

Pussipuss

2011-08-30 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0