7/4

Det känns som att det mesta flyter på bra nu. Så ska man egentligen aldrig säga för då vänder det oftast igen.
Imorgon ska jag och Empe iväg och kika på tapeter och andra roligheter och på måndag skriver vi på kontraktet. Jag har även meddelat min chef att jag är redo att börja jobba lite lätt igen, vilket känns jätte skönt.

Igår var vi på Allstar med Anna och Fredrik och kollade på fotboll och åt gott. En väldigt trevlig kväll. =)
På kvällen när vi skulle sova så lärde Emil mig alla spelare i Uniteds startelva och för att få massage så blev jag tvungen att komma ihåg alla. Jag tror att det var ett av dom stoltaste ögonblicken under hela vårt förhållande....

Idag fortsätter jag med packningen och senare kanske jag ska träffa min gode vän Katta.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: extra mamman

Grattis till lägenheten :-) Vad spännande. Lycka till !!

2011-04-11 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0