6/4

Kära läsare, någonting roligt har äntligen hänt i mitt liv, någonting  som till och med är värt att skriva om här i bloggen. Jag och Emil har blivit med lägenhet!!! Så jäääävla roligt! Vi har sökt några lägenheter via mitthem men det gav inget resultat. Därför tog jag saken i egna händer och bad pappa ringa runt till sina kontakter. ;) Och det gav resultat! Igår kväll åkte vi på en spontan lägenhetsvisning på en fin tvåa på Bergsgatan. Det är ett gammalt gult hus som ligger två hus från statoil (en förklaring till er Sundsvallsbor som undrar). Lägenheten har ett stort kök och vardagsrum, ett litet sovrum, balkong mer mera. Tjejen som bor där nu vill flytta där ifrån så snabbt som möjligt så vi får lägenheten redan den 15 april. Förstår ni? Jag måste ju börja packa idag!!!
Jag är så jävla pirrig!!!! Lite separationsångest har jag ju självklart. Mitt underbara hus här i Tunbyn. Som tur är så tar det inte lång tid att åka hem. Det är en väldigt stor skillnad på 4 timmar som det var från Stockholm, och 15 minuter som det är nu. Så trotts separationsångesten så känns det ändå super.

Nu har inte jag tid med detta längre. Nu ska jag seriöst börja förbereda inför flytten.

Herrrå

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh, Vad kul kul kul!

2011-04-06 @ 10:03:52
URL: http://Filippakarlsson.wordpress.com
Postat av: nattis

men GRATTIS gumman!! fan vad roligt för er, detta är ni så värda! vi får ringas!!

2011-04-07 @ 08:16:12
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0