25/4

Jag tänkte överraska er alla med ett blogginlägg enbart för att bevisa att jag fortfarande är en bra bloggerska...

Igår jobbade jag från 9 till 15 på vm sedan åkte jag och Empe ut på Ikea för att inhandla mer saker till lägenheten. Jag får aldrig nog av Ikea. Finns det något bättre ställe på jorden? Vi hade lite presentkort som vi tänkte göra av med och jag lärde Emil att om man inte har något behov av några saker så får man automatiskt det när man kommer på Ikea. Man hittar alltid en massa roliga saker som man inte ens har tänkt på att man behöver, och det är just därför jag älskar det så mycket! Varför spara pengar när man kan göra av med dom?

På kvällen åkte vi till svärisarna på trerättersmiddag. Mysigt och gott. Vi har blivit så jävla bortskämda i påsk och jag skulle tippa på att jag har gått upp 10 kilo.

För tillfället så inväntar jag sambon. Vi ska (tro det eller ej) ta den tredje trippen till birsta på tre dagar. Det är fan inte dåligt. Den här gången ska vi leta lampor, gardiner och andra roligheter. Vi ska även införskaffa oss en grill så att vi kan grilla och mysa ikväll. =)

Imorgon väntar jobb på Toys. =)

Herråå

Kommentarer
Postat av: Padre

Du skriver bara för härligt!

/ Padre

2011-04-25 @ 22:09:54
Postat av: Angelica Gullinder

Nu tycker jag att det ska uppdateras här lilla vän!

Älskar att läsa din blogg <3

Tack för senast också. Och tack så jättemycket för presenterna, ni är så jäkla gulliga <3

2011-05-10 @ 15:13:21
URL: http://gullinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0