11/4

Idag har det varit en av dom mest händelserika dagarna på mycket länge. Jag har hunnit med att jobba ett kortispass på Toys, varit i lägenheten och skrivit kontrakt, beställt tapeter och varit på Birre.

Magen har spökat dom två senaste dygnen. Jag har kännt mig enormt stressad över det mesta och det har nog varit en bidragande orsak till att magonten. Nu har jag äntligen börjat varva ner och känna lugnet och insett varför jag är stressad men trotts detta så är det mycket småsaker som måste göras som snurrar runt i huvudet. Måste helt klart ta och skriva en "att göra" lista imorgon...

Jag är väldigt tacksam att jag har så fina människor runt om mig. Alla som grattar och alla som ställer upp och erbjuder sig att hjälpa till med packning, flytt med mera. Ni är guld!

Imorgon står packning högst upp på schemat.
På fredag börjar vi städa och måla. På lördag går förhoppningsvis flyttlasset om allt går som det ska. =)

Nu ska jag fortsätta nörda How I Met Your Mother, som för övrigt är min nya drog.

Kommentarer
Postat av: nattis

Så kul att ni får flytta in snart! Men du behöver inte känna någon stress över att få i ordning lägenheten på en dag! Utan det får ta den tid det behövs :) vi ses snart <3

2011-04-12 @ 10:24:29
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: Johanna O

Spännande , nu börjar de närma sig :)

2011-04-12 @ 12:56:51
Postat av: Filippa

Glad för er skull! :) Lite avis också kanske..

2011-04-12 @ 15:54:50
URL: http://filippakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0