6/9 -Back to 08

Nu är jag tillbaks i huvudstadet igen. Eller jag anlände igårkväll om man ska vara exakt.

Helgen i Sundsvall var underbar, en aning för kort kan man tycka.
Jag hann vara med min älskling, familjen och mina underbara tjejer.

Idag var det bara att kliva upp och bege sig till Södertörn, där väntade en intressant föreläsning av en duktig föreläsare. På torsdag håller vi våra första tal, vad ska man prata om då?

Nu har jag kirrat internet, skypat med min underbara Emil, lagt tankarna om lunch bakom mig. Funderar starkt på att ta en prommis ner på affären för att inhandla och laga middag åt min kära sambo som är hemma om några timmar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0