3/9 - Bombade lite

Igår skulle jag och Katta åka 15.30 tåget hem till Sundsvall. Vi var vid spåret 40 minuter innan tåget skulle gå, men lyckades ändå missa tåget. Vi gick till Sj och krävde nya biljetter, vilket vi fick. Nästa tåg gick 16.30 och var ett x2000 tåg, utan byten. Vi fick lyxplatser hela vägen hem och var ganska nöjda över missen.

Väl hemma i Sundsvall så mötte Emil upp mig på tågstationen.<3 Vi åkte hem till mig och det dröjde inte många minuter innan jag valde att släppa bomben. Jag har tatuerat mig! Anledningen till att jag inte valde att skriva ut det här var för att jag ville berätta det för mamma och pappa innan. Pappa tog det bra och tyckte den var fin medan mamma satt och gapa.

Nu är det i alla fall gjort. Katta gjorde en text på armen och jag skrev tre ord på utsidan foten, bilder kommer.

Nu ska jag installera The Sims som min underbara älskling har köpt till mig! =D

Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

fåååår se på tatton? :D:D

2010-09-07 @ 11:21:08
URL: http://jojohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0