29/9 - Grattis till mig själv!

Idag blir jag hela 19 år!
Det här året har gått så jävla snabbt. Snabbare än alla andra år. Det kändes som igår då jag blev firad för att jag blev myndig och tog körkort, men tänk att ett helt jävla år har gått!

Den stora dagen har för det mesta spenderats i skolan. Först responsarbete och dugga-plugg, sedan en tråkig föreläsning om metaforer...

Jag tog bussen hem klockan 17.50 och började fixa käk. Nattis och Aggi anlände och vi åt go-käk, go-efterrätt, kollade på Idol och nördade.

Nu har jag suttit och stressat igenom min situationsanalys som ska vara inlämnad imorgonbitti klockan 08.00.
Jag har spänningshuvudvärk och är trött.

Imorgon är första torsdagen på en evighet(känns det som i alla fall) som jag inte åker hem till Sundsvall. Fast det inte har blivit en vana och fast jag kom hit igår så känns det konstigt.

Tusen tack alla för uppvaktningen! =D

Mina finaste minnen från denna födelsedag är:

1. Agnes fina blogginlägg som ni hittar här.
2. Alla "grattis på fejjan" och alla fina sms och samtal.
3. När Emil ringde klockan 00.00 inatt och sjöng.
4. När mina fina gruppmedlemmar sjöng för mig.
5. Nattis present och goda kladdkaka.

Sist men absolut bäst:
6. Ett brev som kom genom postfacket på dörren imorse (bilder hittar ni nedanför)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0