25/9

God eftermiddag!
Jag befinner mig just nu i min underbara säng i mitt underbara hur i underbara Sundsvall.

Jag anlände somsagt i Torsdags klockan 16.00 och på kvällen överraskade Emil mig med en mysmiddag på restaurang Viktoria.
I går så var det en stressig dag, jag åkte överallt och ingenstans och på kvällen gick jag och tjejerna ut på Bite Line och käkade och drack gott. Vi firade att jag fyller år på onsdag men jag hade gett dom en seriös tillsägelse om att jag inte ville ha några födelsedagspresenter men dom hade hittat på en massa roligt ändå. Vi satt och pratade och skrattade mellan klockan 7 och 11 då vi insåg att dom stängde. Så jävla mysig kväll!!! Tack tjejer för att ni är bäst!<3 Jag och Katta däckade framför CSI på soffan och vid 2 tiden kom Emil hit då la vi oss i sängen i stället. Imorse klev vi upp vid halv 11 och jag och Katta hämtade upp Rebecka sedan vidare mot Birsta där jag inhandlade presse till pappsen sedan 2 fin-fina grejer till mig själv, en t-shirt och en tubis.

Nu är det dags för myskväll med familjen. Vi ska fira mig och pappsen.
Sedan ska jag njuta av mina dagar i Sundsvall så uppdateringen blir fömodligen inte så jätte bra.

PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

apropå tubis... visst är det fult med folk som säger tuben till tunnelbanan? snälla gud låt mig aldrig bli en av dom.

2010-09-25 @ 19:43:18
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0