22/9 - Dubbelliv

Jag har kommit fram till att jag lever ett dubbelliv.
Jag bor i Stockholm för att plugga, när jag är här så behöver jag inte fokusera på så mycket mer, förutom att laga mat, städa, längta hem med mera. Nu vet jag ju självklart om att jag inte är något geni och mina pluggtimmar går oftast åt till någonting annat onödigt som inte innehåller plugg. Men ändå så känner jag verkligen så, jag är här för att plugga, ingenting annat.

När jag kommer till Sundsvall så lever jag ett helt annat liv. Jag försöker klona mig själv så jag kan vara med familjen, Emil och mina vänner samtidigt, vilket såklart inte går. Det känns så sjukt konstigt, men ändå skönt och bra på något vis...

Nu ska jag sluta yra och fokusera på det jag ville ha sagt.

Imorgon är det tal seminarium mellan 8-11. Klockan 12.30 sätter jag mig på tåget hem till familjen, vännerna och Emil. Älskade, älskade Sundsvall. <3

Nu ska jag återgå till CSI!

Puss och godnatt!

PS: Älskar Stockholm, lägenheten och min sambo också! DS.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag har köpt en sak åt dig idag. ba' satt du vet.

(och en sak till pappa men åååååh asdålig present :()

2010-09-23 @ 19:52:06
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0