15/9 - Tacktal

Situationsanalysen är färdig! Många klappar på huvudet till mig själv.
Jag vill först och främst tacka Nattis, min kära sambo som köpte med sig godis och Fanta hem till mig det fick mig att känna livsglädje och pluggmotivation.
Sedan vill jag tacka Peter Jihde och Idol teamet, ni gav mig ett mål. Ni fick mig motiverade och fanns där med öppna armar när jag var färdig.

Sen vill jag inte tacka så många mer.

Nu ska jag packa ihop lite grejer inför min helg i Sundsvall. Det blir nog ganska enkelt. Förra gången tog jag med mig kläder som om jag skulle vara borta i 2 veckor. Man lär sig av sina misstag....

Imorgon får jag äntligen träffa alla mina älsklingar igen! 15.55 landar jag i mitt älskade Sundsvall igen.

Syns då!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0