12/9 - fest, städning & shopping

Varje gång som jag länkar ett inlägg på Facebook så har jag helt plötsligt besöksrekord. Ändå är det nästan ingen av er som kommenterar? Hur tråkig får man vara? :O

Igår var jag på insparksfest, det var bara vi på Retorikkonsultprogrammet så det var en jätte trevlig kväll. Jag mötte upp Sara och Maria och sedan gick vi vidare till Jonathan där förfesten hölls. Vi drack vin och myste på, nästan hela klassen. Vid 8 gick vi vidare mot Broder Tuck där festen skulle hållas. Det blev underhållning med stand up och prisutdelning för en tävling som hölls tidigare i veckan som förövrigt min grupp vann. ;) Det blev dock en tidig kväll, vilket var tur. En vinglig Anna på Södermalms alla gator letandes efter Södrastationen i högklackat med väskan i ena handen och donkenpåsen i den andra, inte en allt för vacker syn... Vilken besvikelse det var när jag blev tvungen att äta en kall Big Mac när jag kom hem.

Idag har mått hyfsat. Jag och min sambo har sanerat hela lägenheten. Vi är äckligare än vad många tror att vi är. ;) Men rent och fint blev det. Vi belönade oss själva med pizza, vilket jag anser var mycket välförtjänt!

Vi har även hunnit med en rundvandring med Yvve. För er som inte vet vem Yvve är så är det våran "Husvärdinna" Yvonne, en lite äldre skånsk dam som inte gillar skräp på backen. Hon visade oss gymmet och helt plötsligt blev vi utsedda till gymvärdar. Vi fick även se grovtvättsugan, systugan samt hur man viker en papperstetra som vi även fick med oss hem som souvenir, det tackar vi för...

Vi har även hunnit med nätshopping på Nelly, så om 3 dagar anländer dessa fina saker hem till mig (bilderna nedanför inlägget som mest är till för att Empe ville se vad jag har införskaffat mig).

Nu står pluggning på schemat innan det är dags för min dagliga dos av CSI.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Snygg tjej från sundsvall som gillar dig!

Den begia(stavas det så?) skjortan var jättefin. Vad kostade den? :) Vi måste ringas i veckan har massor att berätta!!! :D

Puss!

2010-09-13 @ 17:21:21
URL: http://rebeckapl.bubbleroom.se/
Postat av: nathalie

snygga kleder. tur jag är din sambo som får låna. kanske har du tur som får låna mitt.

2010-09-13 @ 21:17:07
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0