10/9 - 1 år och 1 dag

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande men fan vad jag har stressat dom här dagarna. Det har varit mycket plugg osv.
Igår hölls första talet i skolan, allt gick bra men jag var jävligt nervös. Skönt att det första är över!

I onsdagskväll anlände min älskling hit vid 11 tiden. =) Och igår firade vi 1 år! Tänk att tiden har gått så jävla snabbt? Vi hade en jätte mysig dag och kväll. =) Vi lagade jätte god mat, skålade med Asti, myste, kollade på film och hade en sån underbar kväll bara vi två. <3 Vi hade berstämt att vi inte skulle köpa något till varandra pågrund av en viss persons, dvs min, bristande ekonomi. Men trotts detta så hade Emil brutit mot bestämmelsen och köpt två jätte vackra armband. Världens finaste armband av världens finaste älskling! =)

Just nu ligger Emil och sover, och jag är ledig från skolan idag men kan inte sova längre av någon konstig anledning. Idag funderar vi på att åka iväg på stan och strosa lite. Jag måste lämna tillbaks en jacka och såklart handla upp pengarna jag får tillbaka. ;)

Tack för ett underbart år hjärtan! Och som vi sa igår, tänk vad mycket minnen vi har delat tillsammans hittills, och många fler ska det bli. Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0