Sitter nu på tåget på väg hem till Sundsva...

img_7398 (MMS)

Sitter nu på tåget på väg hem till Sundsvall. :) Det var en kvinna som frågade var jag hade köpt mina jeans. Jag svarade att dom var köpta på Bik Bok men att det var leggisar, i bomull. Hon tyckte då att det var läckert och att hela min klädstil var frän, någonting som jag inte alls kan förstå med tanke på att jag har världens tråkigaste klädstil, jeansleggisar, skinnjacka, converse, halsduk och mössa. Jag vet inte vad ni tycker men jag ser inte mycket läckert och fränt i det...  Från och med nu kommer min blogguppdatering att bli mycket bättre. Jag har nämligen införskaffat mig en iphone4. Min nya, fina älskling!  Jag och sambo har haft besök av våran saknade Ferry halva helgen. Hon kom i lördags kväll och åkte till Oslo idag. I lördags på dagen så var jag och nattis duktiga och storstäders och spenderade 6 timmar ute på kungens kurva. Vi handlade mycket skoj till lägenheten. Idag så hade jag först föreläsning om kunskapsretorik sedan hade vi imitation tal. Jag hatade det där jävla talet. Till slut valde jag att köra på Daniels tal till Victoria på deras bröllopsdag. Det verkade uppenbarligen fungera med tanke på hur bra respons jag fick. Så nu älskar jag imitatiotal istället.  Tåget anländer till Sundsvall kl. 21.55 så jag ska spela lite angry birds och facebooka lite dom resterande timmarna.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Gillar att du älskar iPhone! För det antar jag att du gör!

2010-10-05 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0