29/10 - Bad day

Igår var universums sämsta dag. Ingenting gick bra och min stressmage var helt åt helvete.
Men samtidigt var vissa stunder av dagen helt okej. Jag och Katta var ute i Birre och fixade lite ärenden inför helgen. Jag hämtade mitt efterlängtade Nellypaket på posten som innehöll x antal skor, en tröja och ett linne.
Vi var även över till grannarna och bäbisarna. Det är helt sjukt vad bäbissugen man blir när man är omkring dom där två söta små killarna. Men lugn mamma och pappa, jag kommer att vänta något år.
På kvällen var jag och Emil borta i lokalen och hjälpte mamma och pappa att fixa inför festen. Det blir så jäkla fint!!!

Nu ska jag följa med mamma och farmor till stan en sväng.
Idag är det tempo! Mitt extal är såklart inte färdigt än heller. Bra Anna, jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Gulliga lilla Anna-du kan mysa med våra små ett tag till innan ni skaffar egna. Lugn bara lugn, vi kommer att utnyttja dig till max nu när du flyttar hem :)

Kramar

2010-11-06 @ 09:32:50
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0