22/10

Anledningen till att jag inte har varit så aktiv på bloggfronten är för att min mamma eventuellt har kunnat läsa allting.

I onsdags åkte jag tillbaks till Stockholm, inte med tåg som min mamma trodde utan med bil med Katta. Vi hade en sjuk resa ner med världens bästa bilskiva sedan blev det många timmar på skärholmen. På torsdagen var jag på skolan innan vi begav oss till Täby för att hämta upp Agnes och shoppa lite. Efter det började bilen rulla mot Sundsvall igen men först ett stopp i Gävle för att hämta upp Anton.

Mamma fyllde 50-år igår och därför hade vi bestämt oss för att åka till Sundsvall och överraska henne. Pappa, mamma och Affe skulle ut och äta middag på stekhuset och helt plötsligt dök vi bara upp. Mamma såg ut som om hon hade sett ett spöke, hon blev så chockad, rörd och glad. Otroligt lyckat! Vi åt god mat och myste på innan vi åkte hem och hade presentöppning, åt tårta och skålade i champange. Det blev en jätte mysig kväll!

Idag har jag suttit som ett jävla frågetecken med min hemtenta. Fyfan.... Jag har kommit en bit på vägen men det är en stor fördel om man förstår sig på frågorna...

Nu ska jag strax avnjuta en pizza sedan blir det Idol hela kvällen, och kanske plugg om jag får svar från min lärare.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0