19/10

Sundsvall är en kall och mörk stad för tillfället. Eller inte mörk, utan grå, tråkig, regningt och dystert. Även fast Sundsvall är kall och mörk så finns det ingenstans som jag känner mig mer hemma än just här.

Dom senaste dagarna har bjutit på mycket roligheter, mycket knäppa stunder med kamrat Katta, mycket Emil, mycket familjen och mycket planering. Jag har även åkt på en härlig urinvägsinfektion som jag gillar jätte mycket. Den gör inte alls ont och den har absolut inte orsakat att jag har legat i sängen hela dagarna och haft ont i stället för att ta tag i pluggandet.

Där ljög jag. Urinvägsinfektionen är inte härlig, jag gillar den fan inte, den gör fruktansvärt ont och tack vare den så har jag inte pluggat någonting alls.

Imorgon bär det av till huvudstaden igen. När kommer jag tillbaks till Sundsvall igen då? Det är det ingen som vet.....


Kommentarer
Postat av: Ms Secret

JAG VET!!! (a)

2010-10-19 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0