11/10 - Tillbaks i Tullinge

Nu sitter jag i soffan med sambo. Nyss avnjutit lite Paradise och nu Biggest loser, sedan blir det CSI och Lite sällskap. Vi insåg precis att vi måste börja göra ett tv schema, så jävla mycket bra på tv som man inte får missa!

På föreläsningen idag höll jag seriöst på att somna! Det var hemskt, riktigt hemskt.
Väl hemma så däckade jag i sängen i 2 timmar sen var det bara att laga middag. Och som vanligt så brände jag jävla äckel riset så kastrullen är kolsvart i botten.

Imorgon väntar arbetsintervju på Nattis jobb! Ska bli skit kul, hoppas på lite extra pengar. ;-)

Nu ska jag poppa pocorn och avnjuta en härlig kväll på soffan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

det är verkligen jobbigt många måsten på tvn dessa dagar... speciellt på onsdagar, då får berg flyttar in ses i efterhand på tv4-play och torsdagsmorgonen blir alltid jättetrött eftersom jag börjar tidigare än tidigast då. tröttheten beror alltså på kungarna av tylösand. så värt det.

2010-10-13 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0