101010

Dålig bloggning för min del som vanligt när jag befinner mig i Sundsvall. Inte mycket att göra åt!
Jag har haft många underbara dagar här hemma och tanken var att jag skulle åka hem idag, men jag valde att åka imorgonbitti klockan 5 istället. Kul Jul. Jag som inte alls är morgontrött.... Jag får sova på tåget så att jag kan vara pigg på föreläsningen som börjar klockan 10.00. Sedan ska jag och Marie sätta igång med vårat grupptal. Det blir nog bra.

Saknar min sambo! Det ska bli skönt att få träffa henne imorgon och ta igen lite prat.

Nu ska jag iväg och sola, jag har insett att det är mycket roligare att vara brun än kritvit...
Sedan ska jag handla käk till mig, Affe och Emil och invänta mor och far som kommer hem ikväll. =)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0