Sitter på en parkering i Härnösand nu. Eft...

img_0287 (MMS)

Sitter på en parkering i Härnösand nu. Eftersom jag är världens bästa flickvän så skjutsade jag hit Emil som ska på arbetsintervju. I utbyte ska han följa med på Dollarstore! Jag har inte varit där på flera år så det blir spännande.;) Vi ska även äta lunch här i Härnösand. Jag har lärt mig alla gator här idag, det är ganska spännande.... Vi var här så tidigt så vi yrade runt på en rundtur för att döda lite tid. Mycket intressant. Jag hoppas att han ringer snart för jag börjar bli hungrig och less på den här staden. Sedan blir det till att åka hem och fortsätta med uppackningen av alla mina saker.:)


Kommentarer
Postat av: Empe

Värdens bästa flickvänn :D

2010-11-08 @ 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0