9/11 - 14 månader

Jajjemän, idag firar jag och Empe 14 månader. Tiden går fort när man har roligt. När jag tänker efter så förstår jag inte hur han står ut med mig, speciellt inte så lång tid. Jag är ganska jobbig...
- Jag skrattar jämt åt mina egna skämt.
- Jag har humörsvängningar som ett monster.
- Jag är trött 20 timmar av 24.
- Jag är alltid stressad.

Där har vi dom, mina 4 sämsta sidor. Jag hoppas att mina bra sidor väger över dom dåliga...

Jag har tur som har hittat en pojkvän som skrattar åt mina dåliga skämt, står ut med mina humörsvängningar, klarar av min trötthet och lugnar mig när jag är stressad.

Tyvärr har det inte blivit så mycket firande idag. Jag har varit hemma och fixat på rummet och packat upp grejer. Nu är det inte så mycket kvar vilket känns skönt.

Jag ska dra på mig mina mjukiskläder(som jag har på mig varje dag nu, varför ta på sig någonting annat när man ändå bara är arbetslös och lat?) och ta bilen till Matfors där jag spenderar natten.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0