1/11 - Om ett beslut

Jag har tagit beslut om att jag kommer att flytta hem till Sundsvall. Jag har funderat på det här ett tag nu men inte riktigt erkänt det för mig själv.
Jag älskar skolan och utbildningen, men saknade efter Sundsvall och min magkänsla gör att det blir för jobbigt. Det går inte att prestera och fokusera på skolan om man inte mår bra. Det är helt enkelt inte rätt tidpunkt i livet att gå den här utbildningen, men vem vet? Om något år så kanske jag återvänder till Södertörn och Stockholm, men inte just nu. Jag har fått många sms, samtal och mail redan nu. Men jag känner att situationen är jobbig som den är redan så om jag inte svarar så förstår ni, mina kära vänner, varför.
När vi fick beskedet om att lägenheten skulle bli uppsagd så tog jag det som ett tecken. Det dåliga med Stockholm väger över det bra. Jag kommer självklart att sakna min älskade sambo enormt mycket, även lägenheten och huvudstaden kommer att vara saknade. Men framförallt mina underbart fina klasskamrater, dom som man har fått en stark relation till bara på så här kort tid.
Så nu befinner jag och Katta oss i lägenheten. Vi ska packa ihop mina grejer för till helgen så kommer pappa ner och hämtar hem oss och alla grejer. Tack Mamma och Pappa för att ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Familjen Hed/Melin tycker att det är HELT OK att du kommer hem från Stockholm! :)

Det kommer att ordna sig Anna, men ibland blir det bara inte som man tänkt sig.

Välkommen hem!

Kram

2010-11-02 @ 09:55:30
URL: http://hedmelin.blogspot.com
Postat av: Pappsen

Anna,

Tack för att DU finns. Kramar!

/ Pappsen

2010-11-02 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0