6/5

Godkväll!
Dagen har bestått av prov i en timme, sedan väntan i några ännu drygare timmar och tillsist, squash på idrotten.
Efter idrotten så blev jag tvungen att möta upp Affe på stan. Jag skulle då bevisa för honom att jag är vuxen, eller att jag i alla fall räknas som vuxen. Jag fick köpa ut ett tv-spel till honom som man tydligen behövde vara 18 år för att köpa. Han kunde då köpa att jag räknades till vuxen-klassen, men han tycker fortfarande inte att mitt beteende är direkt vuxet.

Ikväll har jag kollat på Empes match, men först åkte jag och plockade upp en person som skulle följa med och kolla på denna tillställning, hennes namn är dock förbjudet att nämnas p.g.a. personliga skäl. Men trevligt värre hade vi det!

Efter matchen körde vi racing hem. Jag som förare i ena bilen med den hemliga personen vid min högra sida. I den andra bilen var det Alle som förare samt Emil och Stefan som passagerare. Vi låg efter länge, men efter min snyggaste omkörning i hela mitt liv så stod det klart vem som skulle vinna. Undra hur det känns att förlora mot en tjej?

Nu ska jag och Emil sova!

PUSS


PS: Emil hälsar att matchen blev 0-0. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0