5/5 - Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen

Jag är så kluven kära bloggläsare, så jävla, jävla kluven. Jag har börjat tänka om angående min utbildning till hösten och har nu släppt Stockholms hysterin för att även acceptera andra städer. Om ca. 2 veckor ska jag i alla fall till Umeå för att göra ett intagningsprov där. Det ska bli spännande då, då kommer jag förmodligen känna antingen att det är helt rätt, eller så kan det även kännas helt fel. Men Stockholm är ju trotts allt ändå Stockholm. Jag blir galen!!!

Idag inhandlades det lite behövligheter till mig, det blev läppstift och läppenna från MUS, nya vita tygskor från Dinsko (dom gamla spildes det rödvin över), nagellack och lösögonfransar från Åhlens m.m.

Jag och Maria var även och tog våran dejt. Fyfan vad gott det var! Vi satt på Stekhuset i 2 timmar och åt och drack gott. Efteråt rullade vi i princip därifrån, och vi handlade inte ens upp för alla pengar. ;-)

Nu ska jag ta tag i mitt pluggande, sedan måste jag även rensa upp lite här. Mår psykiskt dåligt när jag befinner mig i mitt rum som är i total kaos.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0