4/5

Åååh vilken värdelös dag det har varit idag.
Jag har sovit så jävla dåligt hela natten och morgonen. När jag vaknade upp var jag så yr så att jag knappt kunde stå på benen. Det är så obehagligt när jag får mina yrselattacker, det kokar till i huvet och svartnar för ögonen. Jag som hade tänkt plugga idag, det blev ju ingenting av med det i alla fall. Ska ju på hjärnröntken om 2 veckor och hoppas väl få något vettigt svar då, frustrationen som man får av inte veta vad det är är obeskrivlig.
Skulle kunna döda för en stor påse godis också, men vågar inte sätta mig i bilen vilket är tur. ;)

Nu är det dags för att kolla på DH och resterande serier som jag ska ta igen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0