3/5

Skoldagen har varit lång, kort, tråkig, rolig med mera.
Jag har även spenderat en timme på den värsta platsen i hela världen, hos Käftis. Maria hade tid klockan 3 och jag 20 i 4. Jag har bara ett väldigt väntat hål som jag har haft sen i oktober, men nu ska det äntligen lagas, att jag kommer att vara full samtidigt försämrar ju inte saken...

Kvällen har spenderat hos Monkan med henne och PyttelillaPetra. Det finns nog ingen mindre än henne skulle jag tippa på. Vi har i alla fall ätit god mat och god efterrätt, pratat och haft det det trevligt, inte helt fel.

Imorgon är jag ledig. Eller jag själv anser mig själv som ledig. Mitt huvudont och yrsel har kommit tillbaks så jag vilar heldre imorgon istället för att åka in en timme.

Nu ska jag krypa ner bredvid världens mysigaste älskling.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0