25/5

Gymnasiets sista prov är avklarat! Det gick skit men vi är glad ändå.

Jag sitter just nu med blondering i huvet för att få bort lite gult och utväxt. Ska sedan bege mig mot stan för klippning hos Anna. =) Efter det kan det hända att jag tar mitt pick och pack och beger mig mot nedansjö där Emil har match. Det är beroende på om jag ser åt helvete ut utan hårförlängning och tänker vara så töntig att inte visa mig offentligt utan den, som sagt, det återstår att se... =)

Sista SvenskaC lektionen idag också. Jannike var mycket nöjd över min insatts under dessa lektioner och sa att jag var ett solklart MVG, tack och bock till Jannike! Och självklart en klapp på huvudet till mig själv *klapp,klapp*.

Och sist men inte minst, ledig imorgon!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska förhoppningsvis sova ut om inte mina sömnproblem stör mig allt för mycket.

Nu är dags för ursköljning.
PUSS


Kommentarer
Postat av: nathalie

OH hurru!!!!!!!!!!! måste snacka med dig nu typ nu typ nu?? svara på fb chatten då

2010-05-25 @ 16:12:43
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0