2/5 - Grattis älskling! <3

Idag fyller världens bästa människa, den finaste i hela världen, den underbaraste pojkvännen man kan ha hela 19 år.

Igår var jag bestämd med att vi skulle vara vaken till efter 12 för då kunde han få min presse då, men jag somnade såklart halv 12.... Men det hindrade inte Emil från att väcka mig, jag blev då den första att säga Grattis vilket var mycket viktigt. ;-) Och för er som undrade över vad han fick av mig så blev det middag och en hotellövernattning på Knaust här i stan. =)

Imorse vaknade vi kvart över 7. Emil blev firad av sin familj innan han begav sig iväg för att ha match. Själv gick jag och la mig igen och hade lite Röj-lan med mig själv.

Dagen har spenderats hemma hos Emil. Hans släkt har varit på besök och även min moder och fader.

Nu är jag hemma men ska strax tillbaks till M-hodden. =)

Imorgon väntar JB!


Kolla vilken romantiker man är:


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0