24/5 - It's the final countdown!

På måndag hålls sista lektionen. Kurserna avslutas en efter en. Betyden rullar in och sätts slutligen på måndag. Det är bara att hålla humöret uppe nu, fast det är jävligt svårt när någon kommer med en 3 sidig MVG uppsatts som ska vara klar innan måndag. Det är som ett jävla slag i magen. Man undrar ju ibland hur människor tänker. Jag måste också få skryta lite med att jag fick MVG i både Religion och Samhälle, mina två värsta ämnen. Men man hinner bara glädjas åt en sak innan någonting negativt dyker upp. Baaaajs.

Nu inväntar jag min moder, vi ska somsagt till tandläkaren och fixa mitt hål. Jag kommer vara väldigt groggy ett tag efteråt så det blir inte blogg på några timmar.

Önska mig lycka till!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0