22/5

Idag har jag en softar dag. Igår när jag och Emil skulle gå och lägga oss så kom jag på att jag inte har fått sovit ut på jävligt länge, men today was that day! Trodde jag...... Jag vaknade klockan 7, hyfsat pigg, less och stressad. Jag härdade ut och somnade om en halvtimme innan jag vaknade ytterligare än gång. Jag begav mig sedan till solariumet där jag spenderade 20 härliga minuter, sedan hem solade ytterligare en timme utomhus. Jag som hade tusen saker att göra idag. Jag har hunnit med 1 sak.

Igår blev det skolan heeeeela dagen. Jag röjde undan och lämnade in lite ickefärdiga arbeten, så skönt!
Vid halv 5 tiden plockade pappa upp mig och Katta och vi åkte mot Elgiganten där Glennie hjälpte mig att välja ut en kamera, jag är skit nöjd! =D Så förhoppningsvis kommer det upp lite mer bilder här i bloggen i framtiden.

Ikväll blir det grillmys med familjen. Jag ska även hinna med att städa mitt rum lite lätt eftersom tjocka släkten kommer imorgon. Förhoppningsvis kommer Empe hit sedan och spenderar natten här med mig. =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0