22/5 - But she like la la la la la la la

Jag har bara en låt i huvudet. Katta och jag sjöng på den hela gårdagen och nu sitter den fastklistrad i min hjärna och den vill inte gå därifrån!

Jag hann med ytterligare några vettiga saker idag, nämligen storstäda hela mitt rum, upptäcka torkat kattbajs under min säng, beställt ny hårförlängning, ätit mat, duschat, målat naglarna och kollat på finalen av "Jakten på Julia".

Är det bara jag som stör mig enormt mycket på hon sångtanten i jurryn, hon som sitter i mitten? (Nattis det här är mest riktat till dig, eftersom jag inte kan nå dig via telefon). Hon är så jävla jobbig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är tur att det var final och att jag upptäckte programmet för sent för annars hade mina lördagar framöver varit spikade tack vare det där värdelösa programmet.

Nu är jag nydushad och har precis smörjt in mig med lite Brun Utan Sol. 20 minuter solarium, 1 timme ute i solen och brun utan sol borde göra så jag ser lite levande ut i alla fall. Brännan måste byggas på en vecka för då är det dags för studenbal! Jag och Empe kommer att vara så snygga så ni anar inte! Eller, han kommer vara jävligt snygg och eftersom jag går med honom kommer folk tycka att jag är jävligt snygg också.

Nu inväntar jag min snygga balkavaljer/älskling innan det blir sussa så gott i min underbara säng.

Puss och godnatt!

PS: LYSSNA PÅ LÅTEN SÅ FÖRSTÅR NI VAD JAG MENAR! DS.

Kommentarer
Postat av: Julia

La du märke till att jag spelade den där låten hela mösspåtagningen hos Johan hahaha :P

2010-05-23 @ 19:34:07
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0