20/5 - Grattis Aggi!

Idag fyller min kära lillasyster hela 17 år! Stort grattis till dig!
Hon fick världens bästa present av mig. Jag hade fixat videohälsningar från hennes favoriter Michaela Forni (bloggare på stureplan) och Emil Jensen. Hon blev så jävla glad, jag hade alltså lyckats.

I tisdags var jag och mamma till Umeå för att göra det där jävla antagningsprovet. Det gick varken bra eller dåligt. Men med tanke på hur off jag var i skallen så kan man väl säga att det gick bra.

Igår var det mösspåtagning. Klockan 10 knäppte jag första cider i klassrummet med världens bästa klass. Vi hade jävligt trevlig. Dock hände det lite grejer så det slutade med jag ringde 112 och ambulansen fick komma och hämta Sophie.
Några från klassen gick och käkade sedan åkte jag och Katta hem till mig. På kvällen åkte vi mot Johan där resten av klassen var. Vi grillade och hade de så jävla bra! Vi skrev i varandras mössor och myste på, det kunde inte bli så mycket bättre förutom att mitt huvud gjorde så jävla ont. Emil fick skjutsa hem mig när dom andra drog på krogen. Tråkigt, men vad gör man inte då...

Imorse klev jag upp vid 7 för att fira Agnes. Resten av dagen har jag spenderat på Sjukhuset. Kul att det inte alls var någon bihåleinflamation, kul att sundsvalls sjukhus är dumma i huvudet, kul att dom gjorde massa undersökningar utan att hitta något, kul att dom tvingade mig att sluta använda nässpray, kul allt.

Det enda roliga idag är att jag får en ny kamera av Elgiganten och att Agnes blev glad över min present.









Kommentarer
Postat av: agnes

jag älskar dig och min present hur mycket som helst! skakar fortfarande när jag tänker på det! tacktacktacktacktacktack!!!!1111

2010-05-20 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0