17/5

Jag kan lätta allas småhjärtan med att berätta att min sjukhusvistelse gick bra. Jag fick åka in i en maskin som röntgade min söta lilla hjärna. Det hela tog 15 minuter innan dom tackade och sa att dom skulle höra av sig om en vecka.
När min telefon ringde 2 timmar senare med "Dolt nummer" höll jag bokstavligt talat på att bajsa på mig. Min enda tanke var att jag nu kommer dom att berätta för mig att jag har en hjärntumör. Så var inte fallet! Min kära doktor ville meddela mig att jag inte hade någon tumör, utan istället hade gått med en otroligt grov bihåleinflamation väldigt länge. Jag som har haft bihåleinflamation flera gånger tidigare förstod inte riktigt problemet. Men då berättade hon att skillnaden var att en stor mängd vätska hade läkt ut i huvudet, runt hjärnan och förmodligen orsakat en balans och ett sånt stort tryck i huvudet så att det är därför jag får yrselattacker och har ständigt huvudvärk. Hon rekomenderade mig att försöka åtgärda det så fort som möjligt. Jag fick en remiss till akuten, men när hade hon tänkt att jag ska hinna med det? Jag har ingen lust att sitta där hela mitt liv. Aja, det får väl göras på fredag med lite tur, då ska dom spola ut all vätska som huvudet drabbats av.

Lång, jobbig historia.
Men nu vet ni som undrar, jag mår bra och är inte dödligt sjuk. ;)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0