16/5

Idag är det tråksöndag. Tråksöndagar innebär en massa måsten, alltså saker som borde/måste göras, saker som man absolut inte har någon ork eller lust till. Vilken tur att jag inte är så bra på att skjuta upp saker då, eller hur var det där nu igen?
Mina nästkommande 3 dagar är i princip fullbokade.
Måndag: Skolan, sjukan, plugg.
Tisdag: Umeå heeeela dagen för antagningsprov.
Onsdag: MÖSSPÅTAGNING= FEST!
Inte helt fel.

Igår anlände jag och Emil till Knaust vid halv 4 tiden. Vi har haft en mysig och underbar vistelse tillsammans! Jag ville inte åka därifrån, undrade till om med om man kunde flytta in där för alltid, det var ett perfekt hotellrum, perfekt säng, perfekt pojkvän, perfekt allt.

Undra om man ska ta tag i sitt liv kanske? Det är nog lika bra det.
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0