1/5

Gårdagen var faktiskt riktigt bra!
Jag och Katta började fixa oss hos mig och vid 5-6 tiden skjutsade pappa oss till J. Där var det även lite fler folk. Vi började dricka och efter många om och men fick vi även i oss middag. Vid 12 åkte vi ner mot stan och Springbreak på Oscar stod på schemat. Vi träffade många härliga människor och det var riktigt trevlig. Det bästa med kvällen var att jag fick träffa på några av mina största idoler. Bilder på dessa finner ni här nedanför.

Kvällen slutade med att pappa kom och hämtade mig, Katta och Emil. Vi åkte och nattkäkade på Donken innan vi åkte vidare hem till mig och sov.

Ikväll ska jag ha en riktig myskväll med min underbara älskling<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0