7/3 - Ingenting

Helgen har varit jävligt lång och seg, det beror förmodligen på många saker.
I fredags efter skolan skyndade jag mig hem, drog en powernap, sedan blev det fixning, middag m.m.
Vi började förfesta hos Magnus med klassen, skit roligt! Sedan ner till Stadshuset och 100-dagars. En halv lyckad kväll, men den slutade redan vid 1-halv 2, då jag åkte med Emil hem till honom.
Jag fick även ett mycket tråkigt telefonsamtal. Fan vad rädd jag hann bli... Det är tråkigt att sånt här händer så dom finaste människorna. <3
På lördagen klev jag och Emil upp, han åkte och spelade och jag handlade myspys till på kvällen. Satt i telefon ett tag sedan åkte jag mot stan och sjukhuset där vi spenderade eftermiddagen.

Efter det åkte jag hem till Emil och vi lagade världsgodmat, så god så vi ska laga samma mat ikväll igen. =) Vi hade myskväll med film och gotta, det var roligt ända tills jag totaldäckade.

Imorse steg vi upp, kollade klart på filmen, sedan packade jag ihop mig och åkte hem. Nu har jag duschat och packat. Ska åka till birsta och lämna in min kamera som har gått sönder för 3989308390 gången, sedan plocka upp tjejerna och vidare mot sjukhuset igen.
Ikväll blir det mys med världens bästa älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0