30/3 - JB

Sitter på JB som vanligt! Började 10 imorse, vi gjorde absolut ingenting. På eftermiddagen gjorde jag och Erica lite jobb inför PA redovisningen, så nu är den klarre. Nu inväntar jag bara fröken Nääs innan vi ska ta bilen hemåt allsta. Då ska jag hem och ta det sååå jävla lugnt innan jag förmodligen ska ut och gå med Nattis lite senare.

Nu har jag även sökt till mina skolor. Det är sjukt hur jag i mitten av Juli kommer att få reda på om jag kommer att bli Stockholmsbo, Gävlebo, Eskilstunabo, Umeåbo eller Örebrobo.... Då tar jag bara mitt pick och pack och flyttar, hejdå alla, eller?
Det visar sig.

Högskoleprovet skrivs i samma lokal som Maria och Erica, tur att jag inte blev ensam i Tunnbindaren.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0