27/3 - myslördag!

Gårdagen gick superbra! Malin var en mycket duktig lärare och tiden gick fort och jag tyckte verkligen att det var roligt jobb. Jag älskar att få vara bland folk, då går tiden mycket fortare. Så tack Malin åter igen! =)

Efter jobbet insåg jag att jag varken skulle hinna hem eller till Emil för att kolla på slutet av Let's Dance. Så jag åkte en sväng till lägenheten där Aggi var. Jag blev så jävla less när Mattias vann, jag tyckte ärligt talat att Claudia var en mycket värdigare vinnare. Efter det åkte jag till Matfors och hämtade upp Emil innan vi åkte hem till mig och såg på film med mamma, pappa och Affe.

Imorse vaknade vi rätt tidigt. Då blev det frulle och mys innan jag begav mig mot staden för att möta upp Malin och Rebecka. Vi gick och kikade lite, fikade och solade. Jag hittade även världens finaste skor, som inte riktigt gör sig rättvis på bilden här nedanför, dom är finare i verkligheten om jag ska vara ärlig. Jag funderar på att ha dom som studentskor, men 14 centimeters klackar på studenten känns inte allt för lockande... ;)

Efter stadsturen åkte jag till Matfors för att hjälpa Emils mamma att fixa håret, dom skulle iväg på fest så jag blev hårfrisörska för en stund.

Nu sitter jag hemma och har avnjutit en god middag med familjen. Ska snart bege mig till Matfors. Jag och Emil ska hyra film och ha myslördag, det gillar vi!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0