24/3 - Your world is my world

Jag är nog en ganska äcklig människa trotts allt. Jag kommer seriöst inte ihåg senaste gången jag dammsög mitt rum, och då tror jag till och med att min kära moder gjorde det åt mig.... Men, kära bloggläsare, idag tog jag tag i mitt liv. Jag städade, flyttade sängen, och till och med dammade och dammsög! Nu mår både jag, min själ och mitt samvete mycket, mycket bättre!

Jag har även tränat, sovit, kollat på film, myst med mamma, ätit middag, OCH(!!!!!!!) SHOPPAT!
Vilka fina fynd jag gjorde idag! En grå kavaj, en svart kavaj och en vit kofta, allt till det underbara priset 320 kronor! Det var då en lycklig Anna. Jag fick även avnjuta en god lunch, med ännu godare mackor på charm tillsammans med mina vänner Johanna och Maria. PLUS att jag slutade halv 12 idag.

Åh vad det här har varit en bra dag trotts att den började inte allt för bra.

Nu inväntar jag greys, sedan ska min dag bli ännu bättre när jag ska ta bilen till matfors för att spendera resterande av kvällen+natten men min underbara, fina, älskade Emil.

Jag mår just nu så bra att jag inte ens mår dåligt över att vi har spänst och snabbhet imorgon på idrotten.
Okej, där ljög jag, jag mår fortfarande dåligt över det...

Ha en trevlig kväll!
puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

vi klarar idrotten tillsammans ;)

2010-03-24 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0