22/3 - En bra dag.

Dagen har varit bra. Den har spenderats på JB. Först så blev det religion sedan Fek B. Jag åkte sedan hem för att äta middag sedan vidare mot matfors där jag och min goda vän Nattis gjorde en mycket bra sak, vi var ute och gick, sedan kom vi på att vi ville gå mer, och när vi nästan var hemma så ville vi gå ännu mer! Ja, det kändes som att vi skulle kunnat gå ut och gå hela natten. Mycket prat blev det självklart också.
Jag plockade sedan upp Emil på hemvägen, vi har kollat på hockey (bra Timrå!), ätit mackor och nu ska jag måla mina naglar innan det är dags att sussa.
Imorgon är det lite sovmorgon till 10, inte helt fel!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: nattis

det var jätte skönt att träffas idag! alla tankar kommer ut när vi pratar.



Tack gumman!<3

2010-03-22 @ 22:07:57
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: nattis

aadu ANNA JOHANSSON.



Om du är missnöjd över mitt inlägg jag jobbat med, så får du gärna pallra ditt arsle hit och förklara vad som fattas.



KYSS

2010-03-23 @ 00:40:44
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0